02 April 2014

Я дякую вам!


Любі діти жука,

Після туру «Asen'ka» я довго приходив до тями, ви навіть не уявляєте, як це збиває з пантелику, коли раптово доводиться самому готувати, коли не можна кожну ніч пити віскі з ударником, і більше не тягати речі туди сюди. До того ж минулий концертний тур більше заслуговує назву «Капут», а не «Asen'ka», бо ще ніколи за всю історію SAMSAS TRAUM за такий короткий час не ламалося стільки приладів, як за ці два тижні: декілька разів зламано клавіші, мікрофон розбитий вщент, гітара – на друзки, туди ж тарілки, ноут в дупу, зарядка для телефону згоріла. Я можу вам сказати…Я майже знову в бойовій готовності, але не для цього я зараз все це пишу. Про мене і про все інше я розповім завтра, сьогодні річ піде про вас.

Я хотів в останнє подякувати вам від щирого серця за те, що ви прийшли на наш концерт, засипали нас похвалою,що ви слухаєте нас, віддаєте свій час та свою енергію. Як багато з вас побачили, це не так і легко залучити відвідувачів. Для того, щоб квитки добре продавалися по вихідним, ми просто боролися за їх продаж у вівторок та середу.

Але не важливо, 200 або 600 чоловік: кожен концерт приносив нам багато задоволення, кожне шоу було по-своєму особливим. Це було, є і залишиться вашою заслугою. Дякую, дякую, дякую. Я дякую усім вам від імені усієї групи. До речі, під час полірування своєї зброї для майбутнього бешкету, я вже починаю розмірковувати, де і коли вчинити його наступного разу… До завтра!

.:A:.

No comments:

Post a Comment